تریاک! از فلاکت تـــــــا تولدی دوباره
 
kurdland
كئ وه كوومن ساردوگه رمي روژگاري چيشتوه -گاله ده شتي گه رمه سيروگاله كويستاني گه دم ----هيمن---- دلم ته نگه وچه ووم تاره ورئ م دوور-وه كووس كه فتي ووه چارناچار-تونيش ئووشي،نيه ده ردت له گيانم-شه راوو ئه رنه مه ن ساقي خه رگ بار --په رته و

 
 

اعتیاد به مواد مخدر كهبارزترین و مهمترین عارضه منفی ناشی از سوء مصرف و سوء استفاده تریاك بهعنوان ماده اولیه می‌باشد، موضوعی است كه سال‌هاست ذهن بشر را به خودمعطوف كرده است. به راستی درمان آن چگونه است. با چه دارویی؟ با چه روشی؟در چه مدت زمانی؟ این‌ها حداقل سؤالاتی هستند كه در بخش درمان اعتیاد ،بشر همیشه با آنها روبه‌رو است. در طول تاریخ جواب‌هایی بی‌شمار و گوناگونبه این سؤالات داده شده است. روش‌های مختلف برای درمان این بیماری پیشنهادشده است و همینطور بازار وسیعی از داروهای ترك اعتیاد نیز وجود داشته ووجود دارد. اما به راستی این جواب‌ها ، این روش ها و این داروها تا چهاندازه مؤثر و مفید بوده‌اند ؟ آیا توانسته‌اند یك نفر بیمار یا یكمصرف‌كننده خواهان رهایی از اعتیاد را برای همیشه از این بیماری نجات دهندو او را درمان كنند؟ به‌گونه‌ای كه شخص پس از قطع مصرف یك انسان متعادل وبا راندمان باشد و وسوسه و میل مصرف مجدد را نداشته باشد. یا اینكه فقطمصرفش را قطع می‌كند و پس از قطع مصرف تنها چیزی كه وجود ندارد تعادل وحال خوب است. آیا این روش‌ها توانسته‌اند در مقابل این پدیده به صورت قویو كارآمد ظاهر شوند و یا حداقل قدری از گسترش آن جلوگیری كنند؟

پاسخ:تنها روشی که تا به امروز توانسته شخص معتاد را درمان کند به نحوی که ازتعادل روحی و جسمی برخوردار باشد، درمان تدریجی ارائه شده توسط کنگره ۶۰می باشد.

در مورد کنگره ۶۰ :

ـ جمعیت احیای انسانی كنگره 60 یك سازمان غیردولتی و مردمی و تحقیقاتی است كه در زمینه آموزش ، پیشگیری ، مهار و درمان اعتیاد به تحقیقات می‌پردازد و نتایج كاربردی آن به وضوح و عینه قابل مشاهده است.

 

ـدانش و علم كنگره 60 در خصوص اعتیاد و درمان آن دانشی نیست كه فقط در حدسخن و حرف باشد بلكه كاملاً جنبه كاربردی داشته و نتایج مثبت آن بر رویصدها و هزاران ‌نفر قابل مشاهده و بررسی است.

 

ـكنگره 60 توسط بنیان‌گذار خود آقای مهندس دژاكام روشی نوین را جهت درماناعتیاد در دستور كار خود دارد. این روش كشف و یافته‌ای است كه حاصل 17 سالتجربه اعتیاد و بیش از 10 سال تحقیق در این خصوص می‌باشد.

 

ـ این روش طول درمان بیماری اعتیاد را 11 ماه می‌داند.

 

ـبهترین ، كامل‌ترین ، كم‌عارضه‌ترین ، سالم‌ترین و با راندمان‌ترین داروبرای درمان این بیماری را خارج از بحث‌های قانونی، تریاك می‌داند.

آری همان تریاك كه عامل ایجاد بیماری و اعتیاد بوده است در اینجا به عنوان دارو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا ۱۱ ماه؟!

بهاین دلیل كه سیستم تولید كننده مواد شبه‌ افیونی كه بر اثر مصرف ماده‌مخدرو ورود مرفین خارجی یا سایر تركیبات دارویی ضد درد ، آرام‌بخش ، خواب‌آورو . . . از كار افتاده است و برای درمان بایستی راه‌اندازی شود ، تحت هیچشرایطی در كوتاه مدت قابل راه‌اندازی نیست زیرا یك فرایند بازسازی سلولیدر سیستم عصبی و مغز است كه گذشت زمان جزو لاینفك آن است. در كنگره 60نتایج تحقیقات انجام شده و تجربیات صدها و حتی هزاران نفر كه از این روشاستفاده كرده‌اند نشان می‌دهد راه اندازی این سیستم با بالاترین راندماندر كمتر از 11 ماه امكان پذیر نیست.

چرا تریاک؟!

 بخشعمده موادمخدر مصرفی موجود یا خود تریاك است و یا از خانواده تریاك نظیرشیره و سوخته تریاك و یا بدست آمده از مرفین تریاك نظیر هرویین و كرك و یاسایر تركیبات دارویی نظیر متاآمفتامین ، بنزودیازپین‌ها ، باربی‌تورات‌هاو همینطور ضد دردهای غیر مخدر و آرام‌بخش‌ها و ضد افسردگی‌ها می‌باشد كههمگی آن‌ها دقیقاً روی سیستم تولیدكننده مواد شبه‌افیونی اثر مستقیممی‌گذارند و آن را از كار می‌اندازند حتی اگر به طور مستقیم دارای مرفیننباشند. فقدان مواد شبه ‌افیونی جسم را هیچ ماده‌ای نمی‌تواند به صورتكامل پوشش دهد. تنها ماده‌ای كه به صورت كمپلكس دارای جمیع خواص موادمخدرو داروهای فوق می‌باشد و می‌تواند بهترین جایگزین برای مواد شبه ‌افیونیجسم باشد آن هم با كمترین عارضه ، تریاك است. زیرا تریاك و تركیبات آن بهطور كامل طبیعی و گیاهی است و عوارض مواد و یا داروهای شیمیایی را ندارد.در این روش مصرف‌كنندگان مواد مخدر به منظور درمان و مانند یك دارو تریاكرا مصرف می‌كنند البته نه بی‌حساب و كتاب و نه به منظور سرخوشی و لذت‌جویی، بلكه با محاسبات دقیق و برنامه‌ریزی دقیق زمانی ، آن هم در حد نیاز جسم.

دراین روش هر 21 روز (که اصطلاحاً به آن یک پله گفته می شود)، 20 درصد ازمقدار مصرف قبلی توسط راهنما كاهش داده شده و تیپر می‌شود. این كاهش درحدی است كه به هیچ‌ وجه عوارض شدید خماری را به دنبال ندارد و عوارض آنكاملاً خفیف و قابل تحمل است در حدی كه جسم و سیستم تولیدكننده مواد شبه‌افیونی می‌تواند به راحتی با آن هماهنگ شده و به اندازه كاهش صورت گرفتهدر مصرف مواد مخدر ، مواد شبه‌افیونی طبیعی را تولید كند و جای خالی آن راپر كند.

اینفرایند ادامه می‌یابد تا جایی كه مصرف‌كننده در آخرین پله خود به مقدار یكگرم برای مصرف 30 روز می‌رسد. در این پله شخص روزانه حدود 33 میلی‌گرمتریاك را مصرف می‌نماید كه بسیار ناچیز است. در این مقطع سیتم تولیدكنندهمواد شبه‌افیونی جسم به حداكثر تولید و كارایی خود رسیده است و به طوركامل آمادگی قطع مصرف تریاك را دارد. زمانی كه دستور قطع مصرف صادر می‌شودشخص بدون كوچكترین عارضه و تغییری مصرف خود را قطع می‌كند. باور این موضوع شاید كمی سخت باشد اما حقیقتی است امكان‌پذیر.

 

دركنگره 60 می‌توانید حضوراً صدها نفر از مصرف‌كنندگان موادمخدر مختلف كه بااین روش اعتیاد خود را درمان كرده‌اند را ببینید و با آن‌ها صحبت كنیدالبته اگر مایل باشید زیرا درب كنگره 60 همیشه به روی شما باز است.

یكیاز نكات ظریف و تعجب‌ برانگیز كه در بسیاری از بچه‌های كنگره 60 كه از اینروش استفاده كرده‌اند مشاهده شده ، این است كه بعضی از این افراد علاوه بربیماری اعتیاد دارای بیماری‌های دیگری نظیر بیماری قلبی ، كبدی ، گوارشی ،عصبی و روانی و حتی نازایی بوده‌اند كه بعد از گذراندن دوره 11 ماهه درمانتدریجی با استفاده از تریاك به عنوان دارو و قطع مصرف متوجه شده‌اندبیماری آن‌ها كه شاید به ظاهر ارتباطی با اعتیاد نداشته است نیز از بینرفته و یا درمان شده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 3:58 :: توسط : "رضاسيدرشيد"

درباره وبلاگ
كورده ئه م سه رمه سه ريكه پرله سه وداي نيشتمان- چاوه كانم بؤكزي كوردانه ئه شكي ديته خوار
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تحليل مسايل روز و آدرس nian.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 268
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 1975
بازدید کل : 101514
تعداد مطالب : 621
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 2