اخبار مهم
 
kurdland
كئ وه كوومن ساردوگه رمي روژگاري چيشتوه -گاله ده شتي گه رمه سيروگاله كويستاني گه دم ----هيمن---- دلم ته نگه وچه ووم تاره ورئ م دوور-وه كووس كه فتي ووه چارناچار-تونيش ئووشي،نيه ده ردت له گيانم-شه راوو ئه رنه مه ن ساقي خه رگ بار --په رته و

 
 

( 12:40 - 17 / 12 / 1390 )
شاید یکی از آماری که برای کاربران سایت جالب باشد بحث درصد آرای نمایندگان مجلس نهم باشد. شاید جالب باشد که بدانی 10 نفر از نمایندگان مجلس نهم بالاتر از 65% آرای حوزه انتخابیه خود را کسب کرده اند و یکی از نمایندگان اقلیت 100% آرای حوزه خود را به دست آورده است. همچنین نماینده قصر شیرین با کمترین درصد آرا 25.12 به کجلس راه یافته است.
( 16:16 - 13 / 12 / 1390 )
با آغاز شمارش آراء حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور، تاکنون راهیابی تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس به مجلس نهم قطعی و تعداد دیگری نیز از راهیابی به مجلس نهم بازماندند؛ اسامی و نمایندگان راه‌یافته و بازمانده از مجلس نهم بدین شرح است.
( 14:10 - 13 / 12 / 1390 )
با اتمام زمان رای گیری ، شمارش آرای حوزه‌های انتخابی استان‌ها و شهرستان‌های کشور آغاز و اکنون در بیشتر حوزه ها کار شمارش آرا به پایان رسیده است و نتایج آن به صورت رسمی از وزارت کشور اعلام می شود. این خبر افراد منتخب حوزه های مختلف را معرفی خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, :: 7:34 :: توسط : "رضاسيدرشيد"

درباره وبلاگ
كورده ئه م سه رمه سه ريكه پرله سه وداي نيشتمان- چاوه كانم بؤكزي كوردانه ئه شكي ديته خوار
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تحليل مسايل روز و آدرس nian.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 200
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 1907
بازدید کل : 101446
تعداد مطالب : 621
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 2