ژاپني ها تا هزار سال ديگر منقرض مي شوند
 
kurdland
كئ وه كوومن ساردوگه رمي روژگاري چيشتوه -گاله ده شتي گه رمه سيروگاله كويستاني گه دم ----هيمن---- دلم ته نگه وچه ووم تاره ورئ م دوور-وه كووس كه فتي ووه چارناچار-تونيش ئووشي،نيه ده ردت له گيانم-شه راوو ئه رنه مه ن ساقي خه رگ بار --په رته و

 
 

  به گزارش زیست نیوز به نقل از فارس، محققان دانشگاه سنداي در شمال ژاپن اعلام کردند جمعيت کودکان ژاپني که به 14 سال رسيده اند هم اکنون 16.6 ميليون نفر است و با سرعت يک نفر در هر 100 ثانيه در حال کاهش است. اين گروه تخمين زده‌اند که پس ازهزار سال ديگر هيچ کودکي ژاپني باقي نمانده است.هيروشي يوشيدا، استاد اقتصاد دانشگاه توکيو به خبرگزاري فرانسه گفت: اگر همين سرعت کاهش ادامه يابد در 5 مي 3011 تنها يک کودک ژاپني وجود خواهد داشت و 100 ثانيه پس از آن ديگر کودکي وجود نخواهد داشت. اين روند که از سال 1975 آغاز شده در نهايت منجر به انقراض نسل ژاپني ها خواهد شد. يوشيدا ساعتي را به راه انداخته که شمارش معکوش براي اين کار را آغاز کرده است و اعلام کرده که براي جلب توجهات به اين موضوع و رسيدگي به مشکلات کار را آغاز کرده است.

تحقيق ديگري که در اوايل امسال منتشر شد نشان داد جمعيت ژاپن در طول يک قرن آينده يک سوم شده و به 127.7 ميليون نفر خواهد رسيد.

تخمين هاي دولتي نشان مي‌دهد ميزان تولد در ژاپن در 50 سال آينده به 1.35 کودک براي هر زن مي‌رسد که پايين تر از ميزان جايگزيني است.

در همين حال انتظار مي‌رود اميد به زندگي در ژاپن که هم اکنون هم بيشترين ميزان آن در دنياست از 86.39 سال در سال 2010 به 90.93 سال در سال 2060 براي زنان و از 79.64 سال به 84.19 سال براي مردان خواهد رسيد.

بيش از 20 درصد مردم ژاپن بالاي 65 سال سن دارند که يکي از بزرگترين نسبت هاي جمعيت پير در دنياست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 4:37 :: توسط : "رضاسيدرشيد"

درباره وبلاگ
كورده ئه م سه رمه سه ريكه پرله سه وداي نيشتمان- چاوه كانم بؤكزي كوردانه ئه شكي ديته خوار
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تحليل مسايل روز و آدرس nian.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 1790
بازدید کل : 101329
تعداد مطالب : 621
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 2