آیینه پاسخ به نظرات خوانندگان سایت زاگرس(افشاگری در شرکت نفت)
 
kurdland
كئ وه كوومن ساردوگه رمي روژگاري چيشتوه -گاله ده شتي گه رمه سيروگاله كويستاني گه دم ----هيمن---- دلم ته نگه وچه ووم تاره ورئ م دوور-وه كووس كه فتي ووه چارناچار-تونيش ئووشي،نيه ده ردت له گيانم-شه راوو ئه رنه مه ن ساقي خه رگ بار --په رته و

 
 

با درود به خوانندگان و علاقه مندان به سایت زاگرس وسپاس از لطف و حمایت شما عزیزان که در هفته گذشته بنا بر شمارش گر سایت تعداد مراجعه کنندگان به این سایت در ۱روز از مرز هزار نفر گذشت و این مساله بار سنگین را بر این خدمت گذار کوچک فر و فرهنگ نهاد.تا با تهیه مطالب بهتر و با کیفیت و با خبر رسانی به هنگام گوشه ای از محبت های شما عزیزان را پاسخگو باشم.همچنین لازم به ذکر است که نظرات خوانندگان لزوما دیدگاه مدیریت سایت نمیباشد.و تمامی خوانندگان محترم میتوانند با ذکر ادب و رعایت تقوا در نگارش مطالب خود را جهت درج در سایت ارسال نمایند.

و اکنون پاسخ به برخی از پرسش های شما

دوست گرامی به نام مهران چنین نوشته اند:

(فرق سعید حیدری طیب با دیگر نمایندگان چیست که شما از ایشان چه در زمان انتخابات وپس از ان از ایشان حمایت میکنید و کوچکترین خبری از وی را در سایت پوشش میدهید و یا برای دوستان خود پیامک میزنید)

جناب آقای مهران دوست عزیز بنده حدود۱۵ سال است که روزنامه نگارم نمایندگان مختلفی را دیده ام که آمده اند و رفته اند نمونه ان آقای دکتر بهنیا که در انتخابات مجلس چهارم با رای بالا نماینده کرمانشاه شد ولی در انتخابات دیگری حدود ۱۰۰ رای آورد.

نماینده جوان و پرتلاش کرمانشاه خصوصیاتی دارد که بنده از روزهای اغازین فعالیت در ستاد ایشان تا به امروز شاهد آن بوده ام

۱-شجاعت مثال زدنی که از دادن تذکر به وزیر اطلاعات تا رییس جمهور خود داری نکرده است.

۲-ادب و متانت که بدون شک از دلایل حمایت اینجانب از اوست.

۳-فدا نکردن اصول به مصلحت که متاسفانه در بین بسیاری از نمایندگان فراموش شده است.

۴-حمایت از حق مردم شریف کرمانشاه در مجلس که نمونه های آن را در سایت یا در پیامک های که برای شما دوستان میفرستم میبینید.

۵-داشتن طرح و برنامه و پیگیری نمودن مطالبات به حق مردم استان

۶-دارا بودن وجهه مناسب برای نمایندگی که متاسفانه اکثر نمایندگان استان در طول مدت مجلس فاقد آن بوده اند یعنی مسائل و دنیا را درک و توانایی اظهار نظر به عنوان نمونه گفتگوی رسانه های کشوری با ایشان در مورد مسائل کردستان عراق و نقش جلال طالبانی و یا جمله معروف ایشان در مجلس که گفته اند:

{برای نمایندگی در شورای شهر مدرک لیسانس.نمایندگی مجلس فوق لیسانس لازم است ولی برای رییس جمهور سواد خواندن و نوشتن؟}

۷-از مهم ترین دلایل حمایت بنده از ایشان این است که بعد از نماینده شدن رفتارش فرق نکرد موبایلش را ۰۹۱۲ نکرد و برای تمام هم استانی هایش چه به او رای داده بودند یا نه درب دفتر ایشان باز است و تقریبا هر هفته به کرمانشاه میاید.

لازم به ذکر است دوست گرامی حمایت من از ایشان چه در زمان انتخابات و چه اکنون بدون هیچ چشمداشت شخصی بوده است و من شرافت قلمم را با میلیارد ها عوض نمیکنم.

خبر ویژه اختصاصی سایت زاگرس-خواننده ای مسائلی را در مورد شرکت نفت کرمانشاه اظهار داشتند که سایت زاگرس عین آن را نقل می کند و برای مجموعه شرکت نفت هم این حق را محفوظ میدارد که جوابیه آنها را انعکاس دهد.متن این پیام ها به صورت زیر است:

جمعی از کارکنان صنعت نفت کرمانشاه می‌گه:
دیدگاه شما در انتظار بررسی است.

آذر ۲۳, ۱۳۹۱ در ۱۰:۵۲ ق.ظ
خصوصی سازی یا غارت بیت المال!!
باسلام و احترام
قبل از خصوصی سازی فروش هرگونه مواد نفتی ضایعاتی به بیرون شرکت نفت ممنوع بود ولی اکنون که چند ماه بیشتر از خصوصی شدن پالایشگاه نمیگذردبه دستور مدیر عامل بی تدبیر آقای عبدی زمهریر بیش از ۳میلیون لیتر مواد نفتی به بهانه فروش لجن نفتی به قیمت ناچیز ۵۰ میلیون تومان بفروش رسیده که ارزش واقعیآن بیش از ۴میلیلرد تومان میباشد….!!!!!!!!!قبلامواد موجود در لجن نفتی استحصال میشدواجازه فروش لجن بدلیل هرگونه سواستفاده صادر نمیگردید.در حال حاضر با تبانی محرزاز این طریق میلیاردها تومان به بیت المال ضرر وارد میشود..لطفا بفرمایید تا دیر نشده مسولین رسیدگی کنندکلیه مدارک فروش غارت اخیر موجود وقابل بررسی است.باتشکر فراوان)

همچنین در پیام دیگری نوشته اند:

بسمه تعالي
موضوع :مديريت بسيار ضعيف وايجادياس و انفعال در پالايشگاه كرمانشاه
متاسفانه از زمان حضور آقاي حسين عبدي زمهريري به عنوان مدير عامل در پالايشگاه كرمانشاه ، انگيزه كاري كاركنان تا حد ممكن كاهش يافته است ايشان با شعاري كه بارها در جلسات تكرار مي نمايد ( خدا- رهبر- مديرعامل) مانع از هر گونه اظهار نظر فني و غير فني همكاران مي گردد و گاهي هم كه براي اينكه خلاف اين موضوع را نشان بدهد از همكاران نظر سنجي مي كند و نهايتا نظر خود را عملي مي سازد.
در اينجا به شرح برخي موارد نامأنوس كه بر گرفته از طرز فكر وي‍ژه وي مي باشد پرداخته مي شود.
1- بدليل عدم رعايت موارد زيست محيطي اين شركت از ابتداي سال از ليست صنايع غير آلاينده خارج و منجر شد كه طي 6 ماهه اول سال 91 مبلغ 15 ميليارد ريال عوارض آلايندگي پرداخت گردد. در حالي كه از سال 1386 شركت پالايش نفت كرمانشاه در ليست صنايع غيرآلاينده قرار داشت و از پرداخت ساليانه مبلغ 30 ميليارد ريال عوارض معاف بود. حتي در سال 1388 به عنوان صنعت برگزيده سبز دست يافت.
2- در سال گذشته علي رغم مخالفت شديد واحد بهره برداري ، به دستور ايشان آب آلوده رودخانه مستقيما به عنوان آب جبراني برج خنك كننده به برج تزريق گرديد كه باعث شد بيش از يك ماه لجن وكف فراوان بر روي آب جمع شود بطوريكه با زحمات زيادِ نفرات و صرف ميليونها تومان ماده شيميايي اضافي مشكل بر طرف شد. ( تزريق ماده شيميايي تا 10 برابر حالت معمول)
3- اولين اقدامي كه پس از احراز حكم مديرعاملي توسط ايشان انجام گرفت بلا سمت نمودن تمامي رؤسا و مديران و جابجا نمودن اكثر آنها بود. به نحويكه در اين شركت هيچكس احساس امنيت شغلي نمي نمايد.
4- هر يك از مسئولين كه با نظر ايشان مخالفت مي كند چيزي نمي گذرد كه بلاسمت يا تعويض مي گردد . به عنوان مثال: مدير عمليات - رئيس ايمني، بهداشت، و محيط زيست -رئيس آتش نشاني - مديراداري و آموزش- مدير مالي - رئيس آموزش –رئيس آزمايشگاه- رئيس روابط عمومي – رئيس حراست - رئيس ماشينري -رئيس حسابرسي داخلي –و... چنانچه حضور آقاي عبدي زمهريري در اين شركت ادامه يابد بي شك تا چند ماه ديگر بجز جمعي افراد بي انگيزه از كاركنان پالايشگاه كرمانشاه كسي باقي نخواهد ماند.
ومن ا... التوفيق
جمعي از كاركنان شركت پالايش نفت كرمانشاه)

خدمت دوستان گرامی عرض کنم که مطلب شما را در اختیار نمایندگان محترم مجلس و عزیزانی در کمیسیون انرژی مجلس قرار دادیم.امیدواریم این مساله پیگیری شود و در هفته بعد نتیجه را در همین سایت به اطلاع شما برسانیم.

در پایان یکی از دانشجویان فرهیخته که بنده افتخار داشته ام در خدمتشان به عنوان استاد باشم در پیامی نوشته اند:

(سلام استاد عزیز من از دانشجویان شما در پارساباد مغان بودم اکنون در پکن(چین)درس می خوانم خواستم حالتان را بپرسم امیدوارم همیشه موفق باشی)

راستش با این پیام هم خوشحال شدم که زاگرس حتا در چین هم خواننده دارد هم حس مسئولیت کردم چرا که باید پاسخگوی این همه لطف و محبت باشم.

تا درود دیگر بدرود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 13 دی 1391برچسب:, :: 5:1 :: توسط : "رضاسيدرشيد"

درباره وبلاگ
كورده ئه م سه رمه سه ريكه پرله سه وداي نيشتمان- چاوه كانم بؤكزي كوردانه ئه شكي ديته خوار
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تحليل مسايل روز و آدرس nian.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 229
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 1936
بازدید کل : 101475
تعداد مطالب : 621
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 2