عجب زمونه ای شده جز شش کار برتر جشنواره بین المللی
 
kurdland
كئ وه كوومن ساردوگه رمي روژگاري چيشتوه -گاله ده شتي گه رمه سيروگاله كويستاني گه دم ----هيمن---- دلم ته نگه وچه ووم تاره ورئ م دوور-وه كووس كه فتي ووه چارناچار-تونيش ئووشي،نيه ده ردت له گيانم-شه راوو ئه رنه مه ن ساقي خه رگ بار --په رته و

 
 

نمایش خیابانی "عجب زمونه ای شده" از سقز به جشنواره بین المللی مریوان راه یافت و در جشنواهر نیز بدون اولویت جز 6 کار برتر جشنواهر بین المللی تئاتنر خیابانی مریوان شد.
نمایش خیابانی "عجب زمونه ای شده" به کارگردانی امیر زارع زاده و نویسندگی محمد زارع زاده به جشنواره بین المللی مریوان راه یافت.

مسئول کارگاههای آموزشی  گروه تئاتر پیوند اظهار داشت: نمایش خیابانی "عجب زمونه ای شده" در بین ۱۸۵ کار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان جز ۲۲ کار انتخابی توسط هیئت بازبین قرار گرفت.

امیر زارع زاده  افزود: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از جشنواره های بسیار مطرح و مهم ایران است که امسال نیز با حضور تئاترهای خیابانی از کشورهای مختلف از قبیل فرانسه به صورت بین المللی برگزار می شود.

وی همچنین گفت: تئاتر خیابانی تئاتری مردمی و برای مردم است و در خیابان مردم را به تئاتر دعوت می کند و مشکلات و معضلات اجتماع را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد که در این شیوه از تئاتر مردم و یا به عبارتی تماشاگران سهم بسزایی را در روند اجرایی اثر دارند.

سرپرست گروه تئاتر پیوند ادامه داد: در این اثر امیر زارع زاده، فرانک شریفی، امید مصطفایی و مفیده زارع زاده به ایفای نقش می پردازند.

زارع زاده در خصوص موضوع این تئاتر خیابانی نیز بیان کرد: با توجه به آمار رو به رشد طلاق و پیامدهای ناشی از آن این تئاتر با موضوع طلاق اجرا می شود.

گفتنی است که در سالها قبل 15 اثر به جشنواره تئاتر فجر معرفی می شدند ولی امسال فقط 6 کار جهت حضور در جشنواهر فجر و جشن بزرگ تئاتر خیابانی ایران معرفی شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 7 بهمن 1391برچسب:, :: 5:3 :: توسط : "رضاسيدرشيد"

درباره وبلاگ
كورده ئه م سه رمه سه ريكه پرله سه وداي نيشتمان- چاوه كانم بؤكزي كوردانه ئه شكي ديته خوار
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تحليل مسايل روز و آدرس nian.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 345
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 2052
بازدید کل : 101591
تعداد مطالب : 621
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 2